Balandžio 15 d. Visagino švietimo pagalbos tarnyboje įvyko Visagino savivaldybės mokyklų gamtamokslinio ugdymo (gamtamokslinio, biologijos, chemijos, fizikos) metodinio būrelio posėdis.
Visagino „Žiburio” pagrindinės mokyklos mokytojai dalinosi patirtimi dirbant su priemone „Scoolsy“.
Metodinio būrelio narės „Visagino žiburio“ pagrindinės mokyklos mokytojos Loreta Akopova, Olga Reva ir Almutė Vaitkūnienė pasidalijo gerąja darbo patirtimi, veiklos įžvalgomis, diskutavo iškilusius klausimus. Pranešimą galima pažiūrėti čia https://www.visaginospt.lt/wp-content/uploads/2025/04/Scoolsy.ppt
Scoolsy platforma – individualizuotas mokymasis kiekvienam mokiniui
Šiuolaikinėje mokykloje vis svarbesnis tampa individualizuotas mokymasis, o viena iš priemonių, padedančių tai įgyvendinti, yra skaitmeninė mokymosi platforma Scoolsy. Ji suteikia galimybę mokiniams mokytis pagal savo gebėjimus, tempą ir poreikius tiek klasėje, tiek namuose.
Kaip pristatė matematikos mokytojos Loreta Akopova (7a klasė) ir Olga Reva (5a klasė), Scoolsy aktyviai naudojama matematikos pamokose, aiškinantis teoriją ir sprendžiant užduotis atliekant matematikos bandomuosius testus. Matematikos mokytojos teigė, kad Scoolsy platformoje pateikiama ne tik teorinė, bet ir vaizdinė bei vaizdo medžiaga su užduočių pavyzdžiais. Biologijos mokytoja Almutė Vaitkūnienė pabrėžė, kad ši platforma ypač naudinga ir gamtos mokslų pamokose integruojant tiksliųjų ir gamtos dalykų pamokas.
Svarbiausias Scoolsy privalumas – išdiferencijuota mokomoji medžiaga pagal tris lygius: bazinį, pagrindinį ir aukštesnįjį. Tai leidžia kiekvienam mokiniui dirbti savo lygiu, stiprinti silpnesnes sritis ar gilinti žinias. Be to, mokiniai gali savarankiškai mokytis ir namuose – tokia laisvė ir lankstumas stiprina atsakomybę už savo mokymąsi bei skatina motyvaciją.
Scoolsy tampa ne tik pagalbininku mokytojams, bet ir puikiu įrankiu mokinių individualiai pažangai. Ar jūs jau išbandėte šią platformą savo mokykloje?
„Scoolsy“ yra lietuvių sukurta skaitmeninė platforma, skirta individualizuotam mokymuisi mokyklose. Jos tikslas – padėti mokytojams pereiti nuo mokytojo-centruoto prie mokinio-centruoto ugdymo, suteikiant įrankius, turinį ir rekomendacijas, kaip pritaikyti mokymą prie kiekvieno mokinio poreikių.
Pagrindinės „Scoolsy“ funkcijos:
Individualizuoti mokymosi planai: mokytojai gali kurti asmeninius mokymosi planus, atsižvelgdami į kiekvieno mokinio žinių lygį ir mokymosi tempą.
Diagnostika: sistema leidžia nustatyti, kuriose srityse mokinys turi žinių spragų ar yra pažengęs, padedant efektyviau planuoti mokymą
Įtraukiantis turinys: mokiniams pateikiamas diferencijuotas turinys įvairiais formatais, pritaikytas skirtingiems mokymosi stiliams ir gebėjimams.
Automatinis pažangos stebėjimas: platforma seka kiekvieno mokinio pažangą, leidžiant mokytojams greitai reaguoti į besikeičiančius poreikius.
Rekomendacijos mokytojams: siūlomi metodai ir užduotys, kaip organizuoti individualizuotą ir grupinį darbą klasėje.
Laima Šamatavienė, Visagino švietimo pagalbos tarnybos metodininkė, Loreta Akopova, Visagino „Žiburio” pagrindinės mokyklos matematikos mokytoja